czwartek, 20 marca 2014

Retro Inspiracje: Alterowana szpulka w stylu shabby chic / Retro Inspirations: Shabby chic altered spool

Na retro półkach pojawiły się kilka dni temu drewniane szpulki. Mogą oczywiście mieć zastosowanie praktyczne i posłużyć do przechowywania tasiemek czy koronek, ale ja nie mogę się oprzeć wrażeniu, że aż krzyczą o to, żeby je zalterować. Może to akurat moja tak krzyczała. :)

Wooden spools appeared on our retro shelves a few days ago. They can of course have a practical use and help store ribbons or laces, but I can't help the impression they are just begging to be altered. Maybe mine just happened to. :)

Szpulkę pociągnęłam odrobiną Inki Gold w kolorze starego srebra i nastemplowałam na niej napis z romantycznego zestawu stempelków Primy. Owinęłam wokół niej kawałek białej koronki i oparłam o nią pięknego żywicznego manekina z serii Shabby Chic Treasures. Manekinowi dorobiłam skrzydła z drutu i gazy. Całość ozdobiłam jeszcze własnoręcznie zrobionymi kwiatkami (to 2 z 8 technik, które będzie można poznać na warsztacie 5 kwietnia), na górze stanął też mały metalowy kołowrotek. Na koniec pochlapałam wszystko odrobiną rozwodnionego brązowego tuszu. Wyszło bardzo 'szyciowo' i shabby chicowo. :)

I put a bit of Old Silver Inka Gold on the spool and stamped on writing from a romantic Prima stamp set. Then I wrapped a little lace round the spool and put a Shabby Chic Treasures resin mannequin against it. I made wings for the mannequin from wire and gauze. I embellished the whole structure with handmade flowers (these are 2 of the 8 techniques that we'll be working with during the workshop on 5th Apr), and a small metal spinning wheel stood on top. Finally, I splattered a little watered-down brown ink all over. Came out very 'sewing-y' and very shabby chic. :)




Użyłam: / I used:

Szpulka drewniana 2x4cm Manekiny (żywiczne) - Prima Shabby Chic Treasures  Biała koronka 3

Koronka retro 6cm Kołowrotek metalowy - brąz Zestaw stempli Prima Printery

Inka Gold 62,5g - Stare Srebro (909) Zestaw ćwieków Joy!Crafts - brązowe

A Wy co zrobiłybyście/liście ze szpulkami? :)
What would you do with wooden spools? :)


Agnieszka 'Meresanth'

2 komentarze :