czwartek, 29 stycznia 2015

Konkurs urodzinowy!

Urodzinowe candy nadal trwa, a my świętujemy dalej i zapraszamy do udziału w konkursie! :)

Do wygrania czekają 2 miejsca na warsztacie albumowym podczas zlotu Craft Wawa 21. lutego w Warszawie. Jednej z osób, które wezmą udział tu na blogu oraz drugiej - z grona tych, które wezmą udział na naszym fanpage'u na FB - my fundujemy udział.

Więcej informacji o warsztacie znajdziecie tutaj na blogu oraz na FB.

Aby wziąć udział w konkursie:

- zamieść info o konkursie (poniższy banerek + link zwrotny do tego posta) w poście u siebie na blogu

- w komentarzu pod tym postem napisz dlaczego chciał(a)byś wziąć udział w warsztacie

- w tym samym komentarzu wklej również link do swojego posta z info o naszym konkursie
Konkurs trwa do 8. lutego - a wyniki ogłosimy w ciągu kilku następnych dni. Zapraszamy!


This post concerns a workshop and craft show we will be attending in Warsaw in February. If you'd like to get English-language information on it, contact us. :)

2 komentarze :

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Dlaczego chciałabym wziąć udział w warsztatach? 1. Wciąż jeszcze uczę się tworzyć i nigdy wcześniej nie miałam okazji stworzyć albumu (pora zacząć). 2. Obserwuję bloga Retro Kraft Shop i szalenie podobają mi się wytworki w stylu retro. Mi niestety tak ładnie nie wychodzą i chciałabym nauczyć się od kogoś kto tworzy tak cudne rzeczy :) 3. Dopiero odkrywam papierki "Pan i Pani Black", chciałabym więc nauczyć się maksymalnie wykorzystać ich potencjał.
    http://papierowysen.blogspot.com/2015/02/konkurs-urodzinowy-w-retro-kraft-shop.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja odpowiedź jest prozaiczna.
    Nigdy nie miałam okazji zmierzyć się z albumem, nawet w wersji mini.Prace w klimacie retro są dla mnie czarną magią, jeśli więc się uczyć, to od znawczyni tematu :))))
    I tyle :D
    Podrawiam
    http://betinkoweconieco.blogspot.com/2015/02/konkurs-retro-kraft-shop.html

    OdpowiedzUsuń