czwartek, 19 marca 2015

Retro Inspiracje: Turkusowy Paryż Karoliny / Retro Inspirations: Karolina's Turquoise Paris

Witajcie Kochani!
Dzisiaj czas na moją pierwszą "samodzielną" inspirację dla Retro Kraft Shop.

Na początek przygotowałam kartkę w mocnym retro stylu. Praca powstała na bazie papierów UHK Gallery Paris Paris z kilkoma retro ozdobami i muszę powiedzieć, że nie miałam zbyt wiele do roboty, ponieważ kartka zrobiła się prawie sama.

Hi everyone!
Today it is time for my first inspiration for Retro Kraft Shop.
To start with, I would like to show you a retro style card. I have used "Paris Paris" papers from UHK Gallery as base papers and some retro-embellishments. I have to admit that I didn't have much to do, because the work has almost created itself.



Nie jest tajemnicą, że turkusowy to mój ulubiony kolor :) Uwielbiam jego połączenie z odcieniami brązu, beżu i złota.

It's not a secret that turquoise is my favourite color. I really love the combination of turquoise, brown, gold and beige.


Małe szklane buteleczki są świetnym dodatkiem każdej pracy. Możecie powiesić je na sznurku albo przykleić do kompozycji. Fajnym pomysłem jest również włożenie czegoś do środka. Ja włożyłam łańcuszek, ale mogą być to koraliki, piasek, mały kawałek starego papieru (stworzycie wtedy mały "list w butelce"), czy cokolwiek, co Wam przyjdzie do głowy.

These small glass bottles are a great touch for every project. You can hang them on a twine or stick to the composition. Another nice idea is also to insert something into the bottle. I put chain into my bottle, but it can be beads, sand, a small piece of old paper (then you can create a small "message in the bottle"), or anything else that you can think of.



Użyłam:

I used:


    
    
    

Pozdrawiam!

Hugs!





2 komentarze :