piątek, 10 kwietnia 2015

Retro Inspiracje: Kocie LO Ani / Retro Inspirations: Ania's cat layout

Cześć! to znowu ja ;)

Dzisiaj przygotowałam dla was, scrapa ze zdjęciem mojego nieznośnego ale kochanego kota!
Z powodu kolorystyki zdjęcia całość chciałam utrzymać w stonowanych kolorach brązów i beżu!
Mam nadzieję że Wam się spodoba.
A oto zdjęcia:

Hello! it's me again ;)

Today I prepared for you a layout with a photo of my unbearable but lovely cat!
Because of the colours of the photo I wanted to keep the layout in shades of brown and beige
I  hope you like it.
And here are some photos:






użyłam:
I used:

Szablon 6x6 - Funky Tags - Crafter's Workshop UHK Gallery -  Paris Paris - Eiffel Zestaw papierów Prima - Time Traveler's Memories 15x15 Serwetka podłużna metalowa - brąz 2 Ćwieki metalowe 9x5mm - brąz Gałązka metalowa 5,2cmKwiaty papierowe 2 cm, 16 szt. Róże - Mint Kwiat jutowy - Spiralka 5cm - Ecru Szpulka drewniana 1,5x1,9cmTusz Distress Mini - Vintage Photo Ramka żywiczna Aged Mahogany Distress Spray Stain



1 komentarz :