czwartek, 2 kwietnia 2015

Retro Inspiracje: Naturalny notes Mirelli / Retro Inspirations: Mirella's natural notebook

Wiele moich pomysłów jest efektem przypadkowego spotkania dwóch rzeczy na moim zabałaganionym stole. Tak było i tym razem - papier Bazzil z urzekającym kropeczkowym wzorem trafił w pobliże notesu oklejonego kiedyś szarym płótnem, który czekał na przypływ dalszej twórczej weny. Okazało się, że idealna z nich para, nieprawdaż? Wyglądali razem tak pięknie, że nie odważyłam się tego popsuć nadmiarem ozdób. Dodałam tylko jutową różę i zaopatrzyłam notes w parę magnesików - idealny sposób na łatwe zapięcie :)

Many of my ideas are the result of  the meeting of two things on my messy table. That's how it went this time. I put Bazzil paper with a charming polka dot pattern next to a notebook covered with linen, which was waiting for further creative inspiration. They turned out to be a perfect pair, didn't they? They looked so beautiful together  that I didn't want to spoil it only added a jute rose and magnetic closing made with two small magnets.


Magnesy ukryłam w materiałowym pasku - jeden pod różą, drugi na przedniej okładce notesu. Dzięki nim notes jest dobrze zabezpieczony.

I hid the magnets in the material - one under the rose, the second on the front cover of the notebook. Thanks to them the notebook is well protected.





Pozdrawiam serdecznie Mirella

See you next time Mirella

http://retrodrobiazgi.blogspot.com/

materiały jakich użyłam / I used

    Bazzill - Worldwide 30x30 - Bingo Mail/Mini Dot     Kwiat jutowy - Spiralka 5cm - Jasny brąz    Magnes 15x1mm

1 komentarz :