piątek, 19 czerwca 2015

Retro Inspiracje: Karolina testuje 'Celebration' i kaboszony / Retro Inspirations: Karolina tries out 'Celebration' and cabochons

Cześć wszystkim! Jeśli szukacie papierów, z których zrobicie prace na każdą okazję, to zdecydowanie jest to Celebration UHK Gallery. Bez trudu zrobicie z nich kartkę albo album na ślub, chrzciny, czy urodziny. Pastelowe kolory świetnie ze sobą współgrają, a wzory pasują do wszystkiego.

Hi everyone! If you are looking for papers, which you can use to prepare projects for any occasion, it's definitely the Celebration collection from UHK Gallery. With them you can easily make an album or a card for a wedding, christening or birthday. The pastel colors harmonize well with each other and the patterns are suitable for everything.

Ja dzisiaj chciałabym Wam pokazać urodzinową kartkę. By moja kartka miała bardziej vintage'owy wygląd użyłam tuszu distress Vintage photo oraz delikatnie podarłam brzegi.

Today I would like to show you a birthday card. I wanted my card to have more of a vintage look, so I used Vintage Photo Distress Ink and gently tore the edges.







 Świetnym rozwiązaniem do kartek są epoksydowe kaboszony, które od niedawna są dostępne w Retro Kraft Shop, ponieważ są one bardziej płaskie i dużo lżejsze od szklanych.

A great option for cards are epoxy cabochons, which are available in Retro Kraft Shop. They are flatter and much lighter than glass cabochons.

Użyłam:

I used:


    

  

Pozdrawiam!

Hugs
!





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz