środa, 26 sierpnia 2015

Ulubione przydasie Retro Teamu: Olga / Our Retro Team's favourite supplies: Olga



Witajcie! Dzisiaj moja kolej na przedstawienie ulubionego przydasia. Pomyślałam, że chcę Wam pokazać coś, co wydaje mi się mało popularne, a jest to naprawdę fajny, wielozadaniowy produkt i używam go ostatnio bardzo często. Mowa o karteczkach journalowych Primy - ja akurat namiętnie eksploatuję te z kolekcji Archivist :) Najpierw zapraszam do obejrzenia mojej dzisiejszej inspiracji, czyli vintage'owego layoutu, w którym znalazły się wspomniane właśnie karteczki, a za chwilę szerzej Wam o nich opowiem.

Hello! It's my turn to present my favourite product. I've decided to show you something that I think is not very popular although it's very nice and versatile and I often use it. I mean ATC cards by Prima - I love these from the Archivist collection :) So, to begin with, take a look at my today's inspiration, which is a vintage layout including these ATC cards and there is something more about this product below :)   







Karteczki występują w postaci małych bloczków, w dwóch rozmiarach 10 x 15 cm i 7,5 x 10 cm. W każdym bloczku znajdziemy 45 arkuszy, po 3 sztuki każdego z 15 wzorów. 

The ATC cards are sold in small pads of two sizes - 4 x 6" and 3 x 4". There are 45 sheets in each pad, 15 patterns and 3 of each in the set. 
ATC 15 x 10 cm - Prima The Archivist ATC 7.5 x 10 cm - Prima The Archivist
Wzory karteczek pasują oczywiście do papierów z danej kolekcji. W bloczkach znajdziemy zarówno zupełnie nowe motywy, jak i grafiki korespondujące z papierami. Karteczki z małych bloczków różnią się od tych z dużych, świetnie się zatem uzupełniają. 

All the card designs go perfectly with papers from the given collection. We can find some new images in the pads, as well as patterns similar to these on the papers. The small pad includes different cards from the bigger one, so they complement each other. 

Co można z nimi zrobić? Wszystko :) W powyższym layoucie użyłam karteczek do zbudowania kompozycji pod zdjęciem - niektóre pocięłam na kawałki, a inne wykorzystałam w całości. 

What could you do with them? Everything :) In the layout above I used these cards to build a layered composition under my photo - I cut some of them into smaller pieces and some I used as they were. 

W moim paryskim żurnaliku na samej tylko okładce użyłam trzech różnych karteczek (dwóch małych i jednej dużej), a w środku notesu jest ich cała masa! 

There are three different cards (one big and two smaller) on my Paris journal cover and there are plenty of them inside! 

 
 

W kartkach świetnie sprawdzą się do budowania warstw:

They are perfect to build layers on greeting cards:

 

...tak samo na okładce notesu:

...as well as on a notebook cover:


A na tym blejtramie znajdziecie obrazek maszyny do pisania oraz napis wycięte z jednej z karteczek, której pocięta w paski reszta posłużyła mi do wzbogacenia kompozycji pod zdjęciem :)

And here on the canvas you can find an old typewriter picture and some words cut from one of the cards. I cut the rest of it into stripes and added them to the composition under the photo :)




Użyłam: / I used:

ATC 15 x 10 cm - Prima The Archivist ATC 7.5 x 10 cm - Prima The Archivist
Prima The Archivist 30x30 - Les Fleurs Prima The Archivist 30x30 - Atteindre L'univers Prima The Archivist 30x30 - Les Façons Dont Je T'aime
Studio75 - Pan i Pani Black 04 Studio75 - Płótno craftowe - toffi Wstążka tkaninowa z nadrukiem - pismo
Serwetka metalowa kwadrat - brąz Serwetka metalowa płatek śniegu - brąz Serwetka podłużna metalowa - brąz 2
Liść metalowy – brąz Liść ażurowy 5,4cm - brązSzpulka drewniana 1,5x1,9cm
Gesso białe - Maimeri Acrilico 200ml Gęsta pasta modelująca - Maimeri Acrilico 200mlFrayed Burlap Distress Spray Stain
Tusz Archival - Coffee Tusz Distress Mini - Walnut Stain 

1 komentarz :

  1. Właśnie zakupiłam te karteczki, są naprawdę super i wiele można z nich zrobić. Polecam:)

    OdpowiedzUsuń