środa, 30 września 2015

Retro Inspiracje: Mediowy tag Olgi / Retro Inspirations: Olga's mixed media tag

Witajcie! Dawno nie robiłam tagów, więc postanowiłam to naprawić :) Tło powstało na bazie zwykłego papieru, który pokryłam gesso, a następnie kolorowałam mgiełkami i tuszami Distress oraz stemplowałam. Na tej małej powierzchni udało mi się nie tylko mediowo zaszaleć, ale też wkomponować kilka ciekawych retro-dodatków :)

Hello everyone! It has been a long time since I made my last tag, so I decided to fix it :) The background was created on ordinary cardstock, covered with gesso and then coloured with Distress Spray Stains and Distress Inks as well as stamped. This small surface allowed me not only to go crazy with media but also to arrange here a few interesting retro-embellies :)







Użyłam: / I used:


Dziurki od klucza - Prima Junkyard Findings Taśma filmowa - Tim Holtz Idea-ology 
Naklejka kaboszon epoksydowy 1 cm 10 szt.Dodatki Expedition Ephemera - Tim Holtz


Cracked Pistachio Distress Spray StainFrayed Burlap Distress Spray Stain  Gesso białe - Maimeri Acrilico 200ml

Tusz Distress Mini - Walnut Stain Tusz Distress Mini - Vintage Photo Glossy Accents 59ml
Tusz Archival - Coffee Tusz Archival - Jet Black
Pozdrawiam! :)
Hugs! :)  





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz