poniedziałek, 2 maja 2016

Retro Inspiracje: Anioł w roli głównej / Retro Inspirations: Angel in the centre


Stałam się niedawno posiadaczką pięknego stempla z  Carabelle Studio. Czekałam na niego chwilę, ale warto było.
Recently I've become the owner of a beautiful stamp by Carabelle Studio. I've wated for it a while but of course it paid off.

Dzisiaj mam dla Was pracę, którą poświęciłam właśnie temu aniołowi, który ozdobiłam kredkami, brokatem Distress oraz matowym lakierem DecoArt.
Today I want to present my new piece of art - the angel witch I made using Distress crayons and  Ranger glitter dust and DecoArt matte laquer.

Polecam stemple z Carabelle, gdyż są świetne jakościowo. Odbijają się fantastycznie i nie wymagają bloczka akrylowego. Dodatkowym atutem jest to, że firma ma bardzo oryginalne i piękne wzory.
I definitely recommend Carabelle stamps since they have very high quality. They give perfect prints and don't require an acrylic block. Whats's more, the company has original and stunning patterns.












Użyłam:  / I used:
Stemple gumowe - An angel to love - CarabelleKredki - Distress Crayons Set 3 - Ranger   Picket Fence Distress Spray Stain   Kaboszon przezroczysty okrągły 1,6cm   Messy - stempel akrylowy Prima
  Brokat - Distress Glitter Dust - Vintage Platinum
Lakier matowy - Varnish Ultra Matte  -  DecoArtTkanina jutowa A4 5szt.Scrapberry's - Edge Of Town - No Parking   Scrapberry's - Mechanical Illusions - Time Machine   Scrapberry's - Edge Of Town - On The Road  Kaboszon przezroczysty okrągły 8mm
Serwetka podłużna metalowa - brąz   Metalowy trybik 3 - brąz   Metalowy trybik 2 - brąz
Serwetka metalowa płatek śniegu - brąz   Kwiatek metalowy 3 – brąz   Gesso białe - Maimeri Acrilico 200ml

   
   

Pozdrawiam Aga Baraniak



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz