środa, 21 grudnia 2016

Retro Inspiracje: Gniazdo na choince / Retro Inspirations: Christmas tree nest


Witajcie moi drodzy retromaniacy. Dzisiaj mój ostatni post przed świętami, więc zdobyłam się na coś zupełnie innego. Chciałam Wam pokazać, jak w bardzo prosty i szybki sposób, małym kosztem można wykonać sobie ciekawą ozdobę świąteczną. Użyłam gniazda ze sklepu RKS, laleczek Tima Holtza oraz kilka innych dodatków.

Hi all my retromaniacs. Today is my last post before Christmas so I decided to make something completely different. I want to show you how you can make an interesting Xmas decoration in a simple and fast way. I used a nest from RKS store, Tim Holtz dolls and some other decorations.





pozdrawiam Was serdecznie!
hugs and until next time :)
Aga Baraniak



Użyłam: / I used:




    Salvaged Dolls - Tim HoltzGniazdo - MiniaturkaLatarnia metalowa - brązKościół - SnipArt Metalowy trybik - 1,7 cmMetalowy trybik 3 - brązPrzezroczysty płatek śniegu Łańcuszek metalowy 4.5x3mm - brąz Tusz Distress Mini - Aged MahoganyPłatek śniegu metalowy - brąz




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz