poniedziałek, 7 maja 2018

Recycling!

Cześć!
Dzisiaj zapraszam na recycling!
Zamiast wyrzucić pusty odświeżacz z łazienki, postanowiłam, że ozdobię go!
Tym razem użyłam tylko wieczka bo spodobał mi się ażur na nim.
Z wieczka zrobiłam zawieszkę, która nakazuje nam się uśmiechać!
Co myślicie o tym pomyśle?
:)

Hello!
Today I invite you to recycling!
Rather than throw the empty air freshener from the bathroom, I decided that I decorate it!
This time, I used only the lid, because I liked an openwork pattern on it.
 From the lid, I made a hanging decoration, which tells us to SMILE!
 That do you think about this idea?
:)





Użyłam: / I used:

Białe gesso - Renesans  Żel 3d Heavy Body Mat - Renesans Klej do złoceń - Pentart 
Narożnik metalowy - brąz 7 Narożnik metalowy - brąz 6 Szklane mikrokulki 10gMika Barwiona w Płatkach - Jasny Złoty - 13artsProszek Rainbow Color - 13arts   Proszek Rainbow Color - 13artsFarba Rusty - Viva Decor  Pasta pozłotnicza - Renesans Płatki folii do złoceń - Pentart  Fimo Air Light White 250gForemka - Łby śrubek  Foremka - Elementy industrialneRóże ażurowe - Beauty in the Dark - SnipArt Śruby i wkręty MDF - SnipArt   Zestaw napisów - Art journal - SnipArt
Pozdrawiam
Greet

3 komentarze :